:)

Sorry att ja inte skrev igår men kom hem vid halv 12 och då orkade jag verkligen inte.
Jag var nämligen på Rix Fm festival!! =D
Jag mötte camilla på t-centralen vid tio i 6 och då började vi röra oss på kungsan, anledningen till att vi åkte dit var givetvis för att E.M.D skulle vara där!!
Vi trodde ju att dom skulle vara bland dom sissta men vi hade tur så dom var två eller jaa trea egentligen för husbandet spelade ju först.
Vi träffade även sötis Alex och någon av hans kompisar.
När E.M.D kört sina låtar så trängde vi oss ut från alla folk och drog till donken där vi satt i säkert 2 timmar och sen åkte vi hem.

image135image136
image137image138




Idag då, jag slutade skolan klockan 12.00 och då åkte jag hem och sedan till min sjukgymnast.
Det var sissta gången jag var där idag för akupunkturen har faktiskt hjälpt så har inte ont i huvet så mycket på senaste.
Sen iaf så åkte jag till stan där jag och camilla möttes så shoppade vi hela dan! =D
Jag köpte 2 st tunikor till mig + ett par korta jeans shorts och sen köpte ja även en tunika åt min syster för hon hade bett mig köpa en lika dan som jag hade på konserten (kommer lägga ut bilder när ja kommer hem)
Och camilla då ja hon köpte en jävla massa så de tänker ja itne ens skriva hahaah!
Nu e jag iaf hos camilla och imorgon ska vi till hennes land.
Men nu måste jag plugga suuuuuuuuck..
godnatt<3


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0