en kall måndag.

Ja nu sitter jag hemma på en lång håltimme och ska alldeles strax gå och laga lite lunch, men först måste jag berätta lite saker.
1. I helgen fick ja reda på att jag kommer få pierca naveln efter sommarn!!! =D fatta kul det har jag velat gör i flera år men mamma har bara sagt, nej du får vänta tills du e 18 men när ja fråga henne i lördags så sa hon ja de får du men de e bäst om du gör de efter sommarn så att du kan bada ngt denhär sommaren :D så det ser jag grymt mkt fram emot =D
och sen det andra då, jag blev lite straffad igår tror jag haha! Det var nämligen så att sötis victoria berättade att hon ramlat i trappan hemma hos sin pappa och fått ett blåmärke på rumpan så hon knappt kan sitta och då började jag såklart as garva och vad tror ni händer 30 min senare, jo jag faller ner för trappan och slår i knät i flera av trappstegen så mitt knä är idag svullet, rött/blått  och oont kan inte gå normalt. Ja klumpigt var det och ont gör det menmen finns inte så mycket att göra åt, det va ju igår på kvällen så får väll skylla på att jag var trött då ;)
Vi åt tacos igår föresten mums så gott det var! =D
Jaja nu ska jag äta och skriva lite mer på hemkunskapen tror jag så kanske ja skriver mer ikväll puss<333
Btw de ser jätte soligt och skönt ut när man kollar ut men det är ju fan skiiit kallt! :O

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0