Dax att krypa ner i sängen snart :)

Det gick jätte bra på IKEA idag, de va lite svårt att komma igång först för jag och Julia förstod inte riktigt uppgiften men när vi väl kommit igång så flöt det på som bara den :)
Efter IKEA så skulle ja ju vart med Alex egentligen men det blev inte så sen så jag jobbade med min Hemkunskapsuppgift istället och jag han riktigt långt faktiskt så imorgon tror jag att jag kommer hinna klart och gud så skönt de kommer att bli när det är klart och man kan släppa tankarna från det.
På torsdag e de då bal så man längtar ju lite haha ;)
Dock stressigt det med bilen som jag skrev innan.
Jaja nu ska syster yster ha datan och jag ska kolla tv så ha de bäst <33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0