Dålig!

Nej jag får skärpa mig nu ju har blivit jätte dålig på att skriva men det kan ju dels bero på att jag inte haft riktigt tid för datan på senaste.
Men när jag fått internett till min laptop så tror jag och hoppas på att det kommer bli bättre.

Aja nästan allt är klart i skolan nu så jag väntar på att få höra betygen i allt och lite så.
Aa har inte så mycket mer att skriva för jag orkar inte skriva om dagarna som jag glömt och idag så har det inte hänt så jätte mycket faktiskt och nu ska jag snart sova.
Imorgon ska jag förmodligen vara med Alex och på kvällen ska jag sova hos tvillingen och sen på söndan så ska jag åka och hämta kusinerna sanna och matilda också ska camilla hämta tindra så ska vi vara barnvakt åt dom inne i stan, det ska bli sååå kul och längtar så mycket efter mina små solstrålar så :)
aja puss och hej<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0