dålig på att komma på rubriker..

image134Nu sitter jag här och äter middag :)
Idag har jag vart i skolan som vanligt och sen åkte ja till sjukgymnasten och fick akupunktur där :)
Nålarna i min panna:
image133


När jag kommit hem därifrån så satt jag vid datan en liten stund och sen gick jag faktiskt ner och solade i solariet och gud så skönt det var, jag höll på att somna flera gånger men jga lyckades hålla mig vacken i dom 20 minutrena jag solade iaf turtur ;)
Ja sen har jag inte gjort så mycket mer.
När jag ätit klart så ska ja ta mig ett vamrt och skönt bad och sen ska ja försöka hitta ngt att ha på mig på konserten ja ska sjunga på.
Ge gärna tips på vad ni tycker alltså om ni tycker ja ska ha kjol, tunika, jeans eller a vad ni tycker :)
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0