Bal ikväll :D

Jag har inte skrivit på två dagar nu tror jag det är men jag har bar ainte orkat det har varit sååå mycket och göra och snart ska jag börja göra mig iordning för ikväll är det bal =D fett kul eller hur :)
Jag kommer lägga in bilder imorgon från balen och även från dom dagarna jag inte har hunnit skriva om.
Idag har ja gått i skolan som vanligt fast dom två sista lektionerna blev inställda men jag behöve ändå åka tillbaks vid 3 för att sjunga för min musiklärare med vårat band för att se om vi skulle komma med på konserten vi ska ha i våran skola och visst gjorde vi det!! :D så på onsdag kl 19.00 är det konsert i viksjöskolan och vi ska köra Ray av millencollin.
Jag hade ju somsagt lite tid att få tag på bil skrev jag tidigare men det är fixat nu och vi ska åka en vit cab en Ford Mustang =D
Tim och alla dom andra kommer komma och hämta upp mig vid kvart i sju eller ngt liknande så jag har nu 2 och en halv timme på mig och enligt mig e det kooort tid haha!
Så nu ska jag hoppa in i duschen så skriver jag mer imorgon
puuuss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha gumman skynda dej!?

Fett ballt cab =)
Lycka till Hoppas det blir kul!

Love

2008-05-08 @ 20:54:49
URL: http://CamillaBuhl.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0