Bakdag :)

Idag hade vi hemma arbetsdag så vi jobbade hemifrån. Jag har bara gjort lite so för jag har inte haft ngn större lust att göra något mera idag.
Just nu sitter jag hos camilla vid hennes laptop (jag ska få en lika dan på måndag) =D
Vi har precis bakat chockladmuffins till i helgen då jag ska till norra stavsudda.
Och just nu står morotskakan i ungnen också, så onyttigt men såå gott.
Längtar tills camilla och jag flyttar! gud så kul vi kommer att ha gumman =D
Jag sak strax ta tunnelbanan till sumpan och sen tåg till jakan och där har jag sedan moppen. Jag är lite orolig att den ska bli sönderslagen, ja menar jakan e inte världens bästa ställe att ställa en moppe på men får väll hoppas att den är okej är jag kommer dit.
Jag har itne lagt in bilder på länge men ska göra de när jag orkat lägga över bilderna till datan haha!
jaja nu ska ja sluta skriva puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0