Bada! =D

Sitter just nu och borstar tänderna, fast jag ska inte sova riktigt ännu. Jag ska  bada först =D Men jag tänkte om ja bostar tänderna samtidigt som jag tappar upp badvattnet så känar ja ju lite tid ;) haha!
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag började dagen med ett NO prov som inte gick så specielt bra faktsitisk, jag har inte hunnit plugga på senaste så de känns ju lite dumt men ja kan ju fråga om jag kan få göra om det imorgon kanske men vi får se hur det bli mer det. Idag har jag iaf gjort klart min mindmap och skrivit klart om 3 st sjukdommar som drabbas/drabbar hjärnan. Jag skrev om Stroke, Cp och epilepsi så det ska jag lämna in imorgon.
Skola känns gryyyyymt stressig och jag har lust att bara skita i allt men det gäller att kämpa, kämpa och kämpa dom sista veckorna nu.
Att sänka betygen i nian är ingen höjdare direkt ;)
Imorgon ska jag först vara med Alex efter skolan och sen så ska jag och han åka med Julia till sollentuna och kolla på en konsert som hennes kompis Max är med på.
Det ska faktiskt bli kul :)
menmen badvattnet väntar så.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0