Väntar..

sitter här och väntar på att min abonemang till mobilen ska komma!! har nämligen beställt ett och idag så blev mitt simkort inaktivt eftersom det andra simkortet jag ska få har blivit aktiverat och det ska komma idag.
Jag kan varken sms eller ringa och det är sjuuukt störande.

Iaf i helgen så var jag med ett gäng killar typ 15 st eller va det var och camilla, vi åkte typ moppe och pratade och ja massa. Det va iaf kul :) och igår så passade jag min älsklings kusiner!! =D  och på fredag ska jag träffa dom igen på nationaldan i sumpan/hallonbergem. Säg till om ni också ska dit :)
Idag ska jag vara med alex efter skolan, jag har håltimme nu sen kl 10 och börjar igen klockan 12:50.
Har lagat pannkakor och ätit mums:)

sprang upp och kollade posten och mitt abonemang har kommit wie!! =D nu ska ja fixa det så hejdå<33

Kommentra
Jag har talat: JIm

jag ska dit :D

2008-06-05 @ 08:12:18
URL: http://jimkarlssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0