Underbart! :)

Har precis kommit hem från en underbar lunch med en massa undebara människor :)
Dan började med att jag tog bussen till skolan till kl 9 då vi skulle städa och efter bara 30 min så var vi klara. Så det var bara att åka hem igen. Hemma så lyssnade jag på musik och försökte få tiden att gå. Och tillsist blev kl 11.10 så jag kunde gå till min buss. Jag åkte till Näckrosen där jag mötte alla andra också åt vi en jätte god lunch och hade trevligt.

Ikväll så ska vi ha en grej i skolan som heter "sista kvällen med gänget" eftersom det är precis sista kvällen med gänget(9:orna).
Vi ska äta middag och sen ska lärarna spela som teater lite och berätta saker om oss som t.ex. pinsamma saker som hänt genom åren och sånt så man får väll se vad dom säger om en. Själv kan jag inte komma på något som dom skulle kunna säga om mig faktiskt menmen vi får väll se tihi!

Igår då. Då var jag ju på konsert i Globen och guud så kul det var! Det var riktigt drag och alla verkade ha jätte kul och ju längre in på konserten ju roligare blev. Så det slutade med att nästan alla stod upp på läktare och överallt och klappade och dansade :) Jaa riktigt kul var det, verkligen värt de :)
Vid 11 fick vi åka taxi hem också. Tyvär så har jag bilderna på min laptop så kan inte lägga in dom just nu men dom kommer så småningom :)
jaja nu ska jag vila lite sen fixa mig iordning inför kvällen
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0