Toppen dag :)

Tack Julia för en underbar dag med dig!

Ja jag sitter nu vid julias laptop. Vi har precis kommit hem. Vill börja med att säga att det märks att det är fredag den 13 iaf! usch! haha!
Orkar inte skriva allt vi gjorde men en sak var att vi härmade duvorna på centralen. Åk dit och kolla på dom och försök härma dom det är omöjligt! dom måste vara riktigt intelligenta iaf! haha.
Dom vickar på rumpan samtidigt som dom diggar med huvuet och går samtidigt ;p och ju snabbare dom går desto snabbare dom går ju snabbare diggar dom med huvet. Det är verkligen omöjligt,
Kolla filmen på 3jj@pa hahahah.

Jaja nu ska jag fixa mig och sen ska jag sova med julia :)
Godnatt <33

(och tyck inte att vi e helt störda för att vi härmar duvor men vad gör man inte när man har tråkigt i väntan på tågen haha)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0