Skolavslutning! =D

Idag hade vi somsagt skolavslutning och guuuuud så skönt!! =D Jag fick mina betyg och jag fick 225 poäng men på tisdag ska jag tbx till skolan för att prata med min no lärare för hon sa att hon höjt mig till VG i teknik också men det har hon itne gjort i betygspappret så jag ska prata med henne på tisdag och förhoppningsvis så ändrar hon det då så jag får 230 poäng :) Men annars så e jag ändå nöjd med 225 :)
Jag kommer få 2000 spän av mina föräldrar nu och dom kanske till och med ska ge mig mer! wie!

Ikväll ska jag sova hos Julia like old times :)
nu måste jag sminka mig
puss<3

Kommentra
Jag har talat: RebeccaaSv

Skönt med sommarlov =)

2008-06-13 @ 18:34:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0