"sista kvällen med gänget"

Ja det var faktiskt en riktigt mysig kväll igår.
Det hela började med att vi sjöng några sånger och sedan så åt vi :) vi fick efterrätt också, jordgubbar och glass mums :)
När vi ätit klart så fick vi flytta våra stolar till andra sidan av rummet där dom riggat upp en scen.
Alla föräldrar började droppa in och när alla var där så satte lärarna igång med deras lilla spel
Det var faktiskt riktigt kul haha man garvade hela tiden ;p
Dom sa ingenting om varje person som dom har gjort tidigare år så dom sa som tur va ingenting om mig hahaha!
Men man blev ändå så förvånad av hur mycket lärarna viste om eleverna hahah.
Efter allt så va de egentligen typ disco men vi sket i det för de va typ som dom discona vi hade i 6:an hahah. Så vi drog hem istället.


Idag då, då är det ju skolavslutning :) Jippie äntligen!
Längtar tills jag får se vad jag fått för betyg också!

menmen nu måste jag dra
puuss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0