Rauker.

Idag sov jag ut ända till kl 12 och sen låg jag kvar i sängen tills klockan 13 riktigt skönt faktiskt.
Jag och syster gjorde oss iordning när klockan var runt 16 hehe så det blev en liten slappdag i början.
Men när vi var klara så åkte vi till Raukerna för er som inte vet vad det är så kommer jag lägga ut bilder från det imorgon.
Vi klättrade lite i dom och tog fotton och sen bestämde vi oss för att skapa en mobilblogg alltså där man lägger in videos istället. Så vi kommer att fixa en imorgon och så då kommer jag berätta namnet så ni kan gå in och kolla :)

Imorgon jobbar Camilla från 11 till 16 så då får jag sysselsätta mig själv men det ska nog gå bra. Jag e ganska så lättroad så haha!
Nu ska jag göra mig iordning och sen så ska jag gå och sussa.
Godnatt hörs imorgon<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0