Nästan klar.

Nu är jag somsagt nästan klar med allt jag ska göra innan jag åker :)
Jag har hunnit med massvis idag, jag har lämnat in min mobil, hämtat saker på apoteket, stor städat, tvättat och packat nästan allt, sminket och alla sånna saker packar jag ner på torsdag morgon :)
Usch måste gå upp vid typ 6.30 då suck haha! Så man kan ju säga att det blir till att lägga sig tidigt imorgon kväll.
Jag ser verkligen fram emot att åka till gotland och bara få ta det lugnt med min favorit tjej, aa det ska bli riktigt mysigt faktiskt :)

Imorgon så ska jag till stan med Robin och kanske hans kompis Micke. Jag har itne träffat robin på lääänge så det ska bli kul faktiskt. Han e den sista av mina kompisar som kommer få träffa mig innan jag åker i alla fall tihi.
Men jag vet även en tråkig sak som jag måste göra imorgon. Jag måste byta vattnet i akvariet till Peutor.. Det är riiiktigt tråkigt och jobbigt, men det  är ju något som måste göras så det är bara att bita ihop.

Det kanske itne kommer bli lika mycket bloggande dom veckorna jag är på gotland men jag skriver när jag kan och berättar hur jag har det.
Jag har pratat med Camilla och vädret där har varit okej om man bortser från att det blåser, men det är ju somsagt vid stranden så då får man räkna med lite blåst. Jag är i alla fall nöjd så länge det inte regnar jaa eller snöar haha fast det skulle jag bli mycket förvånad om det gjorde haha!

Nu ska jag snart ta mig en dusch och raka benen tihi (a)
pöss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0