hemma igen :)

Jag gick upp vid 10 idag och gjorde mig iordning för att åka till stan. I stan mötte jag Robin vid 12.20.
Sen gick vi runt till olika affärer och shoppade och pratade :)
Riktigt mysig och kul tkt ja i alla fall.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Ska snart byta vattnet i akvariet och sen så ska jag vänta på att våra gäster ska komma.

Det känns konstigt att åka imorgon men det känns ändå bra på samma gång. haha konstig känsla. svår att förklara liksom.
Jag är iallfall klar så mycket som det går. Är lite nervös för resan faktiskt. Har aldrig åkt till gotland helt själv. Dom gångerna jag åkt så har jag åkt med bil och då har man ju kört ombord med bilen och sen så har man lämnat allt i bilen och bara gått upp och typ ätit eller ngt.
Men nu ska jag gå ombord också måste jag lämna in väskan och hitta mitt säte och aa massa sånt. men förhoppningsvis så går allt bra haha!
Nu är mitt kaffe klart så ska hämta det och kanske hitta något att äta nu kl e snart 5 och har inte ätit något på hela dan än haha(a) men jag e inte ens hungrig ;pp
jaja puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0