Helgen.

Jag har ju inte haft internett på landet men jag har haft med min laptop så jag har skrivit om dagarna där så jag skriver bara över det nu. :)

19/6
Jag åkte till mammas jobb så att jag var där vid 3 tiden med sedan blev det en lång väntat. Mamma visste nämligen inte när hon slutade med det blev vi 5 tiden så där satt jag och väntade i nästan 2 timmar på att hon skulle sluta sitt jobb ;p
Men som tur var så hade jag med mig min laptop då så jag satt och lekte lite i photoshop medans jag väntade så tiden gick lite fortare iaf.
Sedan så åkte jag och mamma till landet. När vi kom fram så var pappa, Jeanette och hennes kompis Nina redan där.
Vi åt lite och sedan kom Jessica, danne och hans son martin.
Jag, Jeanette, Nina, Jessica och Danne satt sedan på kvällen ute på verandan och pratade om lite allt nörjligt och hade jätte trevligt och roligt.

20/6
Midsommar =D
Ja idag är det somsagt midsommar, vi har precis ätit en god lunch och snart ska vi gå ner till Annarby, ett ställe där dom varje år firar midsommar med tävlingar, fiskedam, dans och aa massa annat.
Jag kan ju inte neka att jag hellre hade velat vara hemma menmen nu är det som det är.

Den 26 juni åker jag till gotland, saknar min tvillingsyrra som redan är där.. Det ska bli så mysigt att vara där med henne och hennes familj.
Sen ska det bli skönt att få en paus från alla vänner här hemma, det låter konstigt men jag behöver få komma bort från dom lite för allt hara bara blivit för mycket. Har inte haft ngn tid över för annat inte ens för mig själv.
Det finns dock några som jag kommer sakna RIKTIGT mycket. Det kommer nog kännas lite tomt och göra lite ont utan dom men jag kommer klara det såklart :)
Robin är nog den ja kmr sakna mest. Min bästa kill kompis :)

Jaja nu ska vi gå
puss<33

21/6
Igår så hade vi det iaf jätte mysigt hela dan. Men jag måste bara berätta en sak som hände på kvällen.
Jag och Anna(våran granne) satt i soffan på verandan och alla andra satt på stolar runt bordet. Vi hade precis ätit och satt och pratade allihopa. Och rätt som det är så säger erik(hennes son) Mamma vad är det där som är emellan er?
Jag vände på huvet och kollade och sen var det fan kört!! haha! Ni skulle hört mitt skrik! Jag skrek och flög över Nina som satt på stolen breve mig. För vet ni vad det var? Det var en stor grön spindel med röda ben!
Fyfan vad äckligt det var! Tänk på att spindlar e min största fobi! Så nu vågar jag inte sitta i den soffan för då kanske den gröna spindeln med dom röda benen kommer och attakerar tihi (a)

Jaja idag har jag inte gjort så mycket. Nästan inget alls faktiskt. Jag gick och la mig vid 4 igår och idag vaknade jag vid 2 och nu e klockan 3 . Jag har fixat mig iordning och ätit lite.
Sen skulle jag gått ner och fiskat lite med pappa, martin och danne men precis när jag skulle gå till dom så började det att regna och dom kom hem så vi ska fiska lite senare istället.
Nämen titta medans jag sitter här och skriver så tittar solen fram, hoppas det blir varmt igen nu!
Jag har fått flera sms om hur folk där hemma saknar mig och vill att jag ska komma hem. Jag har bara varit borta i 3 dagar tänk hur mycket dom kommer sakna mig när jag är på gotland och då kommer jag försöka svara på så lite sms som möjligt eftersom jag ska ta en paus från allt här hemma(nästan). Det finns ju somsagt ngr jag kommer svara till ;p
Nu ska jag hitta på ngt att göra
puss<33

22/6
Nej nu vill jag bara hem! är rastlös och har absolut inget att göra! det är bara lång tråkigt nu! Vill hem!
Jag frågade pappa om han kunde skjutsa mig till stationen men han sa att det var fullt med köer nu så det var ingen ide.
Så nu måste jag vänta tills ikväll innan vi kan åka. Usch sååå tråkigt!
Jag ska snart titta på high school musical med jessica men helst av allat vill jag hem!!!

Imorgon ska vi till min faster, hennes man och mina underbara kusiner eftersom min faster fyller år :)
Så det ska bli kil.

Måste bara berätta en sak. Jag e allergisk mot myggbett och jag har fått ett på fingret och som dom flesta säkert vet så kliar muggbet extra mycket om man får dom på fingrarna eller tårna och tänk då på att jag e allergisk så då kliar det extra mycket och det svullnar upp så nu e mitt pekfinger alldeles svullet, rött och det kliar så jag skulle kunna hugga av det haha! uschusch.
Jaja nu ska jag titta på film.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0