Första dagarna på Gotland.

Nu har jag varit här i 2 dagar kan man säga :) eller från igår eftermiddag tills nu.
Igår så gjorde vi inte så mycket, vi åt lite i visby när jag kom och sen så var vi nere vid stranden och tog lite kort.

Idag så gick jag och camilla upp vid 8 och gjorde oss iordning för en heldag shopping i visby. Det har varit jätte kul att gå i butiker och titta och köpa :) och shoppingen gick mkt bra hahaha eller syns inte det;)




Jag köpte:




Och jag och camilla köpte armband som vi har som vänskapsband nu =)


Sen hade vi lite kul för vi tyckte att skylltdockorna va så söta eller a kläderna iaf hahah!
Camillas och mitt barn hahah ;p


Kolla söta bebisskor :)


Och sen ett par som jag provade:)


Nu ska vi snart dricka kaffe och sen får vi se vad vi hittar på. Det har börjat regna så det är inte så trevligt att vara ute direkt.
jaja ha det bäst nu puuuuss<33










Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0