:)

Idag firade vi Faster hemma hos dom :)
Först var dagen somsagt ganska stressig men jag han med hälften av vad jag skulle göra och det var ju bra det också för jag han med det viktigaste iallafall.
Så imorgon så ska jag lämna in min mobil, möta julia så jag kan få mitt halsband och pengar och förmodligen säga hejdå till henne eftersom vi inte kmr kunna träffas på ca 1 månad.
Sen så ska jag städa och börja packa.

Vi kom iaf till Faster helene vid 7 tiden också fikade vi och pratade och jag busade med lilla matlida :)
När klockan var vid halv 9 så tog jag med mig matilda också satte jag på henne pyjamas och borstade tänderna på henne och bytte blöja och sen gick jag och nattade henne. Jag läste en saga och sedan släckte vi lampan så låg vi där och myste tills hon somnade. Det var riktigt mysigt faktiskt.
Nu måste jag vänta i 2-3 veckor innan jag kan träffa dom igen.. menmen jag ska ju somsagt ha kul med älskade tvillingsyrran camilla :)
Jag e lite nervös för att jag ska glömma något hemma men jag har funderat på att skriva en lista på vad jag ska ha med mig så att jag kan vara lite säkrare på att jag inte glömmer något i alla fall. 
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0