Dåligt väder...

Nu har jag precis duschat, rakat benen, borstat tänderna, satt på mig kläder, ätit macka och druckigt en kopp kadde daim..
Jag hade egentligen sen tänkt att fixa mig och gå till stranden och ligga där och steka i solen tills kl 4 då camilla slutar men det är dåligt väder idag så mina planer blev inställda buhu ;pp

Jag har det iaf jätte bra här på gotlnad men jag saknar många av mina vänner där hemma.. OCH jag saknar en bankomat hehe. närmsta ligger ca 1 timme bort;p menmen jag får väll åka dit ngn dag och kolla i affärer och ta ut pengar och lite så :)

Oftast när man åker iväg så är det alltid något man glömmer ju men jag har faktiskt bara kommit på att jag glömt en kaffe latte visp och det är ju inte till det viktiga direkt, det var mest för att camilla ville ha en. Så man kan ju faktiskt säga att jag inte glömt något ;)
Däremot så har jag råkat fått med mig usb kabeln till mamma och pappas kamera *suck* men det löste jag och camilla genom att sätta i mitt minneskort i hennes kamera och lägga över bilderna till datan så det gjorde ju inte heller så mycket. Fast syrran e inte så glad för hon kan inte lägga över några bilder hahahahahh (a)
aja nu ska jag fixa naglarna tror jag puss<33333



Kommentra
Jag har talat: Nenne

nej just det, mina fina bilder kan inte föras över förrän och ca 2 veckor! BAJS

2008-06-30 @ 15:13:49
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0