Blodigt värre!

Idag så klev jag upp vid 8 och gjorde mig iordning för att sedan ta bussen och i vanliga fall så skulle jag ju tagit den till skolan men inte idag. På bussen mötte jag Jasmine och Sebbe så åkte vi tillsammans till ett ställe där vi sedan gick över en åker precis som ni ser på bilden. Det kändes som att gå i en öken haha! Och ja jag vet att man inte får gå över nysådda åkrar men vafan palla gå runt! hahaha!
Vi skulle nämligen till Görvelns badet. Vi skulle dit med klassen och när vi väl var framme så blåste det som F-A-N det var sjukt asså! Innan hade det varit så varmt men när vi kom fram så blåste det och var kallt vid vattnet.
Vi satt iaf i blåsten ett tag och lyssnade på musik tills våra lärare kom och några fler från klassen droppade in. Då satte vi oss lite bakom ett hus så vi fick lite "skydd" från blåsten så det blec varmare och det kändes bättre.
Jag och Jasmine låg i solen ett litet tag men sedan tröttnade jag på det eftersom det fortfarande blåste ganska så mycket ändå. Så jag och Tim började spela frisbee istället.
Nu kanske ni tänker men hallå det här har väll inget med rubriken att göra! men det kommer.. Det var nämligen så att till en början var det kul att kasta frisbee tills tim träffade den rätt på näsan så att läkningspluppen som jag har i hålet i näsan rev upp insidan av näsan och jag bara ände hur det började rinna på en gång.
Jag fick springa till mina lärare för att hämta servetter och det bara blödde emr och mer och alla papper blev alldeles blodiga och jag hade blod över hela ansiktet och händerna  och usch ja! Det kan man kalla blodigt värre!
En av mina lärare frågade till och med om jag behövde skjuts till akuten haha!
Men somsagt efter mycket om och men så slutade det äntligen att blöda och jag fick lägga en kylklamp på näsan och sedan gå ner till vattnet och tvätta av allt blod från mig..
En stund senare så åkte vi hem och sen så har det inte hänt så mycket mera idag.

Kommentra
Jag har talat: Julia

hahah fan att jag missade det ;) <3

2008-06-10 @ 07:54:42
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0