Bilder säger mer än tusen ord.

Ja det är heelt sant att bilder säger mer än tusen ord. Jag har gått igenom alla bilder på datan idag och guud så mycket minnen som bilder väcker :o haha! Dom flesta är bra och roliga minnen sen finns det ju några minnen som inte e så roliga men that's life tihi ;)

Idag så hade vi camp viksjö i skolan, man ska gå runt med sitt lag till olika stationer och det är typ över 1 km mellan varje statoin. Det gick inte så bra i vårat lag pga av killarna haha menmen somsagt vi hade ändå inte sattsat för att vinna eftersom camp viksjö är sjuuukt tråkigt.
Efter det så åkte jag hem och det var riktigt varmt så det var bara att byta kläder. Jag hade haft på mig jeans eftersom det var alldeles mulet imorse och vädret verkligen skiftade hela dan. I början var det mulet, sen sol, sen mulet, sen lite regn, sen mulet, sen stormigt som bara den, sen kvaft och sen mulet och sen tillsist sol. Så kroppen har fått stå ut men alla olika sortes väder på bara några timmar och nu har jag blivit förkyld :( Det kanske beror på det himlans vädret..
Aja jag har inte gjort så mycket mer idag men jag 16 om 6 dagar =D  alltså den 16 juni. Guuud så jag längtar! =)
Sen måste jag säga en till sak: jag älskar sommarn och solen men jag e allergisk mot solen!! =( jag får exem av den så jag måste ta allergi tabletter förstår ni hur jobbigt det är att få exem pga av solen!! Men iof så finns det värre saker men ändå! tihi.

Imorgon ska jag på konsert i Globen och jag och camilla frå gratis taxi dit och hem wie! Vi är sånna lyxbarn tihi!
Jaja nu ska jag inte skriva mer utan nu ska jag duscha och gå och lägga mig sen imorgon ska jag upp och åka till moderna museet med klassen boooring...  så de e bara att bomba med sms imorgon för jag kmr vara uttråkad haha!
puuuss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0