Åker om 2 dagar.

Jag sitter här och funderar på om det verkligen är någon ide att sminka sig idag. Jag ska ju inte göra något speciellt. det ända jag ska göra utomhus är ju att lämna in min mobil på lagning och sen hämta en sak på apoteket, och jag bryr mig inte direkt om hur dom tycker jag ser hur haha!
För resten av dan ska jag ju bara packa, städa och tvätta.
Jag åker ju somsagt om 2 dagar och imorgon ska jag förmodligen till stan med Robin och hans kompis och sen på kvällen ska jag fira min födelsedag i efterskott med ngr kompisar till familjen.

Jag har faktiskt tänkt att städa mitt rum extra fint för det är så skönt att komma hem till ett städat rum sen. då är det ju bara att damma av och damsuga och sen behöver man inte börja med att städa liksom, då kan man bara ta det lugnt :)
jaja nu ska ja iaf hitta ngr kläder jag kan ha på mig sen ska jag åka till netonnet.
och jag skiter i att sminka mig haha!
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0