16 år nu! :)

Märkte att jag inte skrivit blogg på 3 dagar så jag får väll berätta lite kortfattat nu om dom 3 dagarna :)
i Söndags så firade jag ju somsagt min födelsedag i förskott med släkten. riktigt mysigt var det och jag kmr även att lägga in bilder från alla dagar lite senare.

I måndags då var det ju mina födelsedag!! wie! :D När vi satt i bilen påväg till grönan som jag trodde hehe. så satte Julia på mig en ögonbindel också körde Kristian och camilla, julia och jasmine iväg med mig till ursvik där vi mötte flera underbara kompisar också ät vi chips, drack läsk, gjorde upp en fin brasa och prata om allt mellan himmel och jord och jag hade iaf jätte kul hoppas alla andra också hade det och jag vill även tacka alla för en underbar dag 16/6-08 bästa födelsedagen ever :)
Jag fick även många fina presenter:)

I tisdags så hämtade min moster Ammi och min kusin Ellen mig vid 20.00 så åkte vi hem till dom och sov där så jag har varit med Ellen idag medans Ammi jobbade :)
Snart är de somsagt match kom igen sverige nu måste vi fan vinna!!! =D

Den 26 juni åker jag till Gotland, camilla, jonna och rickard är redan där. Så jag måste somsagt börja tänka på vad jag ska ha med mig och tvätta upp det så jag har rena kläder och så :) Hoppas det är bra väder alla veckor som jag är där asså det måååste bara vara det!

En sak till på min födelsedag så var jag även i skolan och fixade till mitt Teknik betyg som blivit fel så nu har jag 230 poäng! =D

puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0