Visby dag :)

Idag har jag, camilla, jonna och rikard variti visby från klockan halv 11.
Det är jätte mycket rea i nästan alla affärer nu så det är ju bra :)
Jag köpte 2 st jätte fina latte glas, en ögonfransböjare med värme och sen fyndade jag ett par skor på barnavdelningen för 99 kroner =)
Sen köpte vi dyr visby glass men det var verkligen värt det trotts att det kostade 49 kr.
Vi åt på Mc Donalds och ja tog plus meny så jag fick ett coca cola glas tihi ;)
Senare ikväll så lägger ja in alla bilder för jag harinte lagt in dom på datorn ännu men klart ni kan vänta haha ;)

Camillas syster Jessica fick igår en liten bebis som ska heta Engla. Har sett bilder på henne och hon är jätte söt.
Så grattis till Jessica och patrik. Och Grattis tindra som fått en lillasyster :)

Nu ska vi gå ner till stranden och spela lite vollyboll och så :)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0