Vem är den danska killen? ;)

Aa eftersom jag inte har så mycket att göra förutom att vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in nästa så kan jag ju svara på vem Matt eller som Jonna säger "danishboy"  är haha! Eftersom jag fått mycket frågor på vem han är.
Det är en underbar killkompis som först bodde i USA men för ca 2 år sen tror jag det var så flyttade han till Danmark.
Jag fick kontakt med honom genom en annan killkompis som heter david.
Det började med att Matt var kaxig och tillslut tröttnade jag och gav honom en utskällning, det kanske inte var världens bästa utskällning eftersom den va tvungen att va på engelska så han skulle förstå och i 7:an så var jag väll inte så väldans bra på engelska haha!
Men utskällning lönade sig iaf för efter det så blev han faktiskt jätte snäll och trevlig och sen dess har vi pratat och pratat och blivit bra vänner.
Han är en sån kille som alltid finns där och stöttar en och man kan prata med honom om vad som helst utan att det blir konstigt eller något sånt.  Det svåra är ju att man måste ta allt på engelska eller på danska haha! Han förstår lite svenska men engelska är ändå bäst för båda.
Så hoppas ni kanske fått en lite uppfattning nu då =)
pusspuss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0