dålig på att hitta på rubriker

Igår kväll så tog jag tempern och märkte att jag hade feber och jag tänker nej fan nu blir jag sjuk på sommarlovet :O det har jag ju inte tid med!! buhu! haha.
Men idag när jag vaknade och tog tempern så var febern helt borta =D sååå himlans bra, fast man kan ju undra vad det var för feber som varade i 1 dag haha ;pp
Idag har jag fixat med en sak på min bärbara data, jag tänker inte säga vad för det finns några personer som inte får eta det riktigt än tihi =)
Jag ska snart åka ner till Jakobsberg och lämna tillbaks en film och sen ska jag kolla om det finns någon affär som man kan köpa skivor man kan bränna filmer på, några billiga skivor vill säga haha!!

Imorgon eller på tisdag så åker jag till landet, inte så kul eftersom jag kommer behöva vara själv med mamma och pappa eftersom inga ungdommar jag känner är där just nu.. Men victoria kanske skulle komma upp på onsdag hoppashoppas!! Saknar henne såååååååå mycket, vi har typ inte träffats på ett år, det är sjukt!! skäms på oss!! haha.

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0