Underbar dag:)

Jag klev upp vid 11 imorse och gjorde mig iordning sedan så cyklade jag och Jonna bort till Raukerna där vi låg och solade i ca 3 och ½ timme. Riktigt skönt och mysigt var det. man kunde verkligen slappna av fast det var lite irriterande med alla flugor som sätter sig på en. Sen blåste det så man kände inte att de va så varmt som de egentligen var.
Så idag har jag fått väldigt mycket färg men jag har även bränt mig i ansiktet vilket är lite synd menmen det hindrar inte mig haha!
Så imorgon ska jag och Camilla ut och sola fast då kommer jag smörja in mig ordentligt och sen ska jag mest sola ryggen och om ja solar magen så kmr ja lägga en handduk eller något för ansiktet.
Jag har tagit lite bilder idag men Jonna har med sig Camillas kamera så jag kan inte lägga in dom ännu eftersom jag måste sätta i mitt minneskort i camillas kamera och sen föra över bilderna genom den till datan.

Jag stortrivs här och längtar absolut INTE hem haha!
Nu ska jag gå och titta hur det går för Camilla för hon håller nämligen på att klippa rikards hår tihi.
<333

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0