snacka om att vara trött!!

Idag när jag vaknade och kollade på klockan så flög jag upp! haha! Klockan var nämligen 15.29.. Halv 4 :O  hela dan var ju helt borta haha!
Då kan man ju snacka om att jag måste varit trött haha, men jag har ju inte haft någon vidare sovmorgon på länge så jag kanske tog igen allt nu. vem vet ;)
Egentligen hade jag tänk att åka upp till landet på måndag men vi får se hur det blir med det, vill träffa flera av mina vänner innan jag åker iväg igen.
Och den 2 augusti så är det fest på landet, det är en jätte stor fest som anordnas varje år och i år ska julia vara med precis som förra året =) Skit kul verkligen!!
Så Julia vi ska äga allihoppa precis som förra året tihi. Och denhär gången kanske vi lyckas tälta utan att ngon kommer och förstör hahaha!!

Usch jag har sån jävla huvudvärk asså!! Menmen den går väll över så småning om =)
pusspuss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

hahaha. Sköönt det skulle jag behöva!

Men får väl ta igen allt när jag kommer hem då.

Låter mysigt!

Ta alvedon eller något.

Pusss <3

2008-07-19 @ 22:53:44
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Robin..

Hoppas du blir bättre.

Jag saknar dig<3

2008-07-20 @ 13:32:36
Jag har talat: Jonna

Headicks får man om man sover för mycket! Tji fick du! Drick vatten o ta 2 alvedon! Det går över promise! Sakanr dig, trott eller ej men det gör jag. Massor av kramar till min bonusdotter som e sjuuuuk!

2008-07-20 @ 15:23:24

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0