Slappdag 6/7

Idag har jag typ inte gjort någonting faktiskt.. Gick upp vid halv tolv och lite efter det gjorde jag och camilla en jätte god ost och skink sallad med couscous.
Sedan satt vi vid datorn en liten stund och lite efter det så kollade vi på tv resten av dagen..
Till middag åt vi samma mat som till lunch det var så gott tihi =)
Nu på kvällen gick jag och camilla ut på en liten promenad och jag pratade med Robin i tele en kort stund för sedan skulle han lira boll med några kompisar.
Jag och camilla var ute ganska så länge och gick runt och sedan satte vi oss vid en pizzeria och pratade om lite allt möjligt =)

Man har faktiskt börjat få lite hem längtan, eller asså inte hem, hem.. men efter kompisarna och lite så..
Sen vill jag söka extrajobb, det låter kanske konstigt men jag vill faktiskt jobba haha! Jag vill börja gymnasiet också, kolla hur det är och börja om på nytt liksom nya kompisar, ny miljö och massa mer.
På lördag ska jag åka till min faster, hennes man och mina kusiner som jag längtar efter så då får jag förmodligen lite mer energi haha ;)

Visst har jag det roligt och trivs här men idag har det regnat och varit dåligt väder så det har inte varit så kul ;p
Jag vill ha solsolsol!! =)
ha det bäst!
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0