Home sweet home =)

Nu har jag varit borta i 3 underbara veckor =) och snacka om att det var skönt att komma hem igår!! Kom la hem vid 1 ngn gång och det första jag gjorde var att lägga mig på sängen. På MIN säng i MITT rum alldeles IFRED!! hahaha =)
Det var så skönt =) Man har ju inte fått tid att vara för sig själv dom här veckorna, och att äntligen få lite tid ifred var faktiskt väldigt skönt.

Veckan hos Kusinerna faster, och fredrik var helt underbara, saknar mina kusiner redan!!! och jag saknar camilla!!!

När jag var hos faster så badade vi, solade och shoppade =) Jag köpte jätte gulliga latte skedar i olika färger så att var och en själv kan välja vilken färg dom vill ha =) Och sen köpte jag en till tunika som ja tkt va ball =)
En av dagarna åt vi även ute på en dyr restaurang, min förrät kostade 95:- Varmrätt: 185:- och efterrätt 130:- om jag inte minns fel, så där kan man snacka om dyrt. Men det var i alla fall gott och godast var efterrätten säger bara mums!!! haha.

Nu tror jag att jag ska hitta något att äta, pusspuss<33

Kommentra
Jag har talat: Millan

Jadu! De låter helt underbart att vara hemma! Jag vill oxå hem nu!

Jag saknar dej oxå. Vi ses snart då ska vi göra massa skoj!

Puss<3

2008-07-17 @ 16:09:44
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Jag e så avundsjuk! Snacka om ego man e!

2008-07-20 @ 15:18:37

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0