gjort om =)

Nu har jag precis gjort om lite till på min blogg =) Jag har bytt visningsbilden och gjort den större och förut var den en rubrik över bilden där det stod OM och under stod det Trejj och det har jag tagit bort.
Och sen om ni kollar i menyn, undevisningsbilden så står det dagen namn och det är namnet på den/dom som har namnsdag varje dag =)
Jag vet lite till saker som jag vill fixa men jag väntar lite med det =)

Idag har jag bara tvättat, lagat mat och städat köket typ haha! Jag skrev om mitt nya CV lite också, men annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt.
Deckaren jag kollade på vid 21 va lika bra dehär avsnittet som dom tre andra haha! Men 1 timme är för kort!! hahahah man vill inte sluta kolla jue! Och nu är det uppehåll i en vecka så nästa avsnitt kommer inte förens 14 dagar:O *suck*
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0