Ännu en dag

Sitter här med en stor kopp latte =) Idag har inte hänt ett piss haha! Egentligen var det tänkt att jag Ville och christian skulle hitta på något men det blev lite ändrade planer så kan inte träffa dom sötisarna på ca 3 veckor nu *snyfft snyfft* menmen jag överlever =)
Vaknade iaf vid 1 tiden och sen har jag inte gjort något, eller jag har tagit hand om disken och börjat tvätta lite men annars inget annat.
Ikväll vid 21 så blir det till att bänka sig framför tv:n går nämligen en jätte bra deckare då på 4:an, det är 4:de delen idag.. Riktigt spännande faktiskt fast jag tror inte man kommer förstå den om man inte sett dom 3 tidigare avsnitten.
Sen ikväll får jag väll även packa då, ska till landet imorgon somsagt.. *booring*.
Jag kommer ha med mig min laptop men inget internett så jag skriver blogg på datan och sen om ca 3 veckor när jag kommer hem så får jag väll skriva över det eller bara göra en samanfattning tihi =)
Nu ska jag forstsätta njuta av mitt kaffe så får ni ha det så bra!
pusspuss<33

Kommentra
Jag har talat: Jonna

Latte smaskens! Landet e härligt jag lovar! Njut av din familj medans du kan man vet aldrig när de inte finns längre!! Who is danishboy?

2008-07-21 @ 17:48:01
Jag har talat: Camilla

Låter nice!

Tur att jag sätt dom 3 första avsnitten då.

Oj! tre veckor, vi ses <3

2008-07-21 @ 20:50:43
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0