åh nej!!

Guud så jobbigt klockan är 04.13 och jag kan fortfarande inte sova :O Jaghar verkligen ställt om dygnet helt total.
Imorgon eller aa senare idag så ska jag ju till landet och slappa.. Så jag funderar faktiskt på att skita i att gå och lägga mig. Sjukt kanske ni tycker men OM jag går och lägger mig så kommer jag inte kunna komma upp imorgon för jag kommer vara så jävla trött men om jag däremot skiter i att gå och lägga mig så kommer jag fortsätta vara pigg och vara det hela dagen sen ända tills kvällen då jag kommer vara skit trött och då med andra ord kan jag ju gå och lägga mig i tid och på så sätt vrida tillbaks dygnet. Så att ha en uppesittarkväll för mig själv kanske är det som behövs för att kunna ställa tillbaks dygnet?
Jag ska iaf fundera på det, får väll känna hur jag känner om ett tag för just nu är jag heeelt klarvaken, skulle kunna speinga maraton!! haha nej men ni förstår.
Aja ha det bäst nu ska jag platta håret tihi!
<333

Kommentra
Jag har talat: lisajosefina

tack så mcyket jennifer för stödet! massa peppe vill jag ha (: hahaha. å naglar det ska jag allt få! hadetfint på landet, tjing

2008-07-22 @ 04:27:01
URL: http://lissajosefina.blogg.se/
Jag har talat: jannee

Stört jävla sjukt det här! ;)

2008-07-22 @ 05:07:02
URL: http://janne.blogg.se/
Jag har talat: Anna

du verkar oxå vara en nattmänniska.!

HÄRLIIGT ! =) haha

2008-07-22 @ 11:26:33
URL: http://paksuu.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0