5/7-08

Jag har precis pratat med sötis robin i tele en stund =) lika kul som alltid =) trotts att han e sååå taskig mot sin mamma.
Fy på dig robin!! haha =)

Idag har mest varit en slappdag, jag vaknade väll vid halv ett någon gång tror jag. Jag åt macka och drack lite juice och sen satt ja lite vid datorn. Efter det så bestämmde jag mig för att få ännu lite mera färg eftersom himlen var alldeles klarblå och solen stekte på. Så jag gjorde mig iordning och smörjde in mig med solkräm, sedan drog jag på mig bikinin och gick ner till stranden.
Väll nere vid den sköna sandstraden så blåste det som F-A-N rent utsagt. Jag låg nere på stranden i sanden men det blåste så mycket så jag fick sand på mig så jag tog mina grejer och la mig en bit upp i gräset istället.
Trotts att gräset kittlades på benen och armarna så låg jag kvar i 1 timme och sen tröttnade jag på blåsten så jag började gå långsamt upp till huset.

När jag var hemma igen så satt rikard och kollade på TV så jag joinade honom. Och där blev jag sedan sittande ett tag.
Camilla som fick hoppa in extra på jobbet idag kom hem vid 4 och sedan om Jonna hem. Hon lagade middag och efter vi ätit så fortsatte vi kolla på tv.
Sen fick jag en sån jävla huvudvärk så det kändes som att huvudet skulle sprängas eller ngt men jag tog 2 alvedon och nu är huvudvärken över..

Imorgon ska det förmodligen bli regn här, usch vill verkligen inte ha det!! men man kan ju alltid hoppas och be att nyheterna har fel så att det blir sol här ändå =) hoppashoppas!! tihi =)

Jag saknar mina vänner och mina kusiner. Som tur e får jag träffa mina söta kusiner på Lördag wie!!
Fast då måste jag åka ifrån min bonusfamilj här och inte träffa dom förens tidigast den 10 augusti. Snyfft.
Det här är verkligen en sommar utav längtan menmen det är nog ändå bästa sommaren hitils =)
puss <33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0