18 Juli =)

Idag gick jag upp vid 10 och gjorde mig iordning och sedan åkte jag till stan där jag mötte robin =)
Vi tog tåget till Jakobsberg där vi hyrde en skräckfilm.. Vi åkte hem till mig och kollade på den, men om jag får säga vad jag tycker så var det ingen skräckfilm.. Man va inte rädd en endaste gång eller ska jag säga kvinna var inte rädd en endaste gång haha, robin var nämligen lite smårädd.
Men jag skulle kallat det med för typ thriller/rysare eller något.. Det är en sån film man kan kolla på helt själv när man är ensam hemma utan att bli rädd om jag säger så.
Vi åt kyckling och sallad till middag tillsammans men Jeanette och Hanna.

 Filmen hette The Glow, Så ett tipps från mig är att om ni ska ha filmkväll med massa kompisar och bestämmer er för att se en skräckfilm, Hyr då INTE the glow för då kmr ni bara bli missnöjda!

puss<33





Kommentra
Jag har talat: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

http://www.designadinblogg.se/2008/may/vad-ar-din-blogg-vard.html



Sen om du ska lägga upp egna videoklipp, så måste du ladda upp den på typ youtube eller något annat ställe, och sen lägga in dem på bloggen...

2008-07-18 @ 23:15:57
URL: http://designadinblogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0