TRÖTT & SEG

Nu är klockan snart 10 och jag är riiiktigt trött så jag ska alldeles strax gå ner till "våran" lägenhet och sova I think =)

Idag skulle vi ju gått upp vid 8 men vi vakande vid 13 (a) hur som helst så han vi ändå klart allt vi tänkt att göra idag förutom att börja tapetsera för det blev lite försent för det..

Det blir nog inte mycket längre inlägg nu är för trött för det, de kanske blir en uppdatering från mobilen om jag inte kan sova sen men det märker ni=)
Aja nu ska jag gå nu.. längtar lite hem för jag saknar matte!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: helena

söt blogg du har :)

2008-12-29 @ 19:04:05
URL: http://helenamangar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0