Tack!

Det e så kul att se att det faktiskt är folk som läser och följer min blogg, det gör det mer värt att sätta sig ner och uppdatera den oftare faktiskt.
Ska ju snart fixa bredbandet till min laptop och då kommer det bli mer inlägg och oftare förmodligen plus att det kommer bli mer bilder i inläggen, denhär datan som jag skriver från nu är så seg så det tar säkert över 30 min om jag ska skriva ett inlägg med bilder i varje gång men de ska bli bättring på det snart =)
Men jag ville iaf bara tacka för att ni läser min blogg och kommentera gärna så jag får ett litet hum och vilka det faktiskt är som läser, och ni som redan kommenterar, tack så jätte mycket de gör mig bara glad! Keep it up mates =)
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Kul å kolla vad du skriver om liksom! Jag är ju me i dom flesta inläggen (a)

Kram

2008-12-08 @ 14:55:01
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0