Tack!

Vill bara säga ett stort jävla tack till alla som bryr sig och som hjälper mig genom allt!
Och ni andra som skriver kommentarer som inte ens hör hit, som inte ens ahr med saken att göra som tex Chrille och Tobbe *host* Yttra er inte i något ni inte vet något om!

Sen ni som skriver från hemligt, gryyymt fega, tro inte att jag tar åt mig av det ni säger, ni vågar ju föfan inte ens stå för vad ni tycker haha! patetiskt eller vad?? =)

Iaf strort tack framför allt Till Patricia som verkligen står på sig, sen till camilla och självklart käraste systern min =)

Älskar alla som bryr sig så otroligt mycket!! =)
Jag tror iaf jag vet hur jag ska göra nu men det får bli min lilla hemlis ett tag fram över tihi!
puss<33 

Kommentra
Jag har talat: Camilla

uuue, ja är nyfiken :]]

2008-12-23 @ 20:57:23
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: pätryyshaeäe

my pleasure.. ;] bring it on bitches!!

2008-12-23 @ 21:18:30
Jag har talat: Jessica

God jul allihopa! hoppas ni får allt ni önskar er och mer. Puss! :D

2008-12-24 @ 15:00:55
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0