Sorry (a)

Märkte att det var lite dålig uppdatering här (a)
Jag är i alla fall hemma från Norrtälje(där vi jobbar) och tar det lugnt =)

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, riktigt skönt =) Imorgon är det ju somsagt nyårsafton! =D
Vad ska ni göra då??
Själv blir det väll en hel dels festande, så det är skönt att vila upp sig såhär lite innan =)
Fast det blir ju inte fest förens på kvällen såklart så på dagen ska jag vara med Matte, vi har varit tillsamman i exakt en veckan imorgon men det känns som myyycket längre tycker jag, aja e iaf riktigt lycklig med honom =)
Nu ropar pappa att det är mat så måste sluta nu men ska försöka vara bättre på att uppdatera =)
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Camilla

du ska vara me mej imorgon på dagen också.. (a) glöm inte lilla mej :]

2008-12-30 @ 21:03:03
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0