Singel! =)

Klockan är mycket så jag ska sova snart men jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.
Aa ni kanske redan fattat efter rubriken att jag dumpade Tobias idag, utav flera anledningar jag inte behöver skriva här och nu =)
Riktigt skönt att slippa honom iaf.

Och till alla andra killar där ute.. om ni är svartsjuka av er så träna bort det så fort som möjligt eller dölj det för det går inte att bygga ett förhållande på svartsjuka..
Och nu har ni ju förmogligen listat ut att tobias vart svartsjuk av sig med det var inte det ända. Vill ni veta ngt så fråga mig =)

Godnatt love you all =)
pöss<33 


Kommentra
Jag har talat: madde

dumpa du han sen i nästa inlägg skriver du att du ska träffa en ny kille ? är de kompis eller nån på g kill?

2008-12-18 @ 12:55:38
Jag har talat: Camilla

Du gjorde helt rätt!!!

Kraam

2008-12-18 @ 13:04:24
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0