School!

Just nu sitter jag i skolan och ska egentligen jobba med en svenska uppgift men programet vill inte funka på denhär datan så kan inte göra det nu...

Vet att jag inte uppdaterat på ett tag men de har varit mkt att göra på senaste, men allt är iaf fortfarande bra med mig, förutom att jag e hungrig och har ont i huvudet just nu men de e lunch snart som tur e ;)

Idag efter skolan så ska jag åka direkt till sjukgymnasten och få akupunktur, sedan ska jag hem och städa mitt rum lite och vid 5-tiden så kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till Vällingby och shoppa och sen äta ute så det ska bli mysigt =)

Imorgon så blir det idol hemma hos mig med Camilla, Chrille och Tobbe så det ska bli mys, och vi ska äta tacos innan, Mums!
men nu ska jag dra på lunch
 puss!
<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha de kommer bli jätte mysigt på fredag!

Kram

2008-12-11 @ 11:28:03
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0