Rubrik.

Nu sitter jag här med en kopp nybrygt kaffe och bara njuter =) Jag kom hem vid 03:30 inatt så de var bara att gå raka vägen och lägga sig, så idag vaknade jag vid 12-tiden och just nu är jag riktigt trött..
Jag skulle egenltigen vara med Micke idag men han har inte hört av sig och jag är riktigt trött så om han inte hör av sig så struntar jag i det så får vi hitta på något någon annan dag (a) har verkligen ingen lust haha!

Hade riktigt mysigt igår och gud vad underbart det är att vara nykär =D Hade glömt att man kunde känna såhär!! =)
Aja nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen tappa upp en varmt och skönt skumbad!
ha det bäst!!!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Hihi,lillasyster är kär ;D

när får man träffa pojken då?

(L)

2008-12-07 @ 15:10:21
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

Kär är härligt!

haha på Nenne, för jag har träffat honom!! =D haha!

skit i den där Micke nu...

Kraam

2008-12-07 @ 16:48:26
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Lyckliga er som e nykära!! Njut varje sekund. Micke who???

2008-12-07 @ 17:37:42
Jag har talat: Tobbe

Du e underbar hjärtat :) <3

2008-12-07 @ 21:20:32

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0