Riktigt skoltrött!!

Så nu har jag precis kommit hem från min sjukgymnast där jag har fått akupunktur för/mot min huvudvärk. Jag vet inte riktigt om det gett så stort resultat denhär gången :/ för lite mer än ett halvår sen fick jag ju akupunktur för samma sak och då försvann huvudvärken men nu har den ju kommit krypande tillbaks och satt sig där så jag har ont nästan varje dag.
Iof på senaste så har jag haft ont ca 3 ggr i veckan så det är ju iof bättre än varje dag, så det kanske ger små resultat i taget, vem vet..

Skolan började iaf som varje måndag kl 8 så det var bara stiga upp klockan 5 som vanligt och börja göra sig iordning, jag hade dock svårt för att komma i säng igår så jag sov väll ca 3 timmar inatt.
Och när jag väl kom till skolan så gick jag ner till Ellen som satt i cafeterian och käkade frukost, så köpte jag en kaffe jag kunde smutta på, och jag kände mig verkligen som en zombie. Var så himlans trött.
När jag druckigt upp kaffet så var det lagom tid att gå upp till lektionen, och som varje måndag så var vi på målerit, och trotts att jag var super trött så lyckades jag jobba på riktigt bra så jag han måla alla vägar 1 gång, sen 2:a gången i taket sen 2:a strykningen på väggen+snobbkanten längst upp, så imorgon ska jag bara måla alla skåp och sånt och sen e jag klar med det viktigaste innan lovet =)
Riktigt skönt faksitk..
På matten jobbade jag inte ett piss, orkar verkligen inte, är så himlans trött på skolan nu så allt jag kan göra är att längta till fredag då vi äntligen får vårat efterlängtade lov!!

När jag kom hem från skolan så åt jag en fralla och drack ett glas oboy innan jag var tvungen att gå till bussen för att åka till sjukgymnasten.

Camilla ringde mig idag och sa att vi hade fått jobb också!! =D Riktigt kul faktiskt!! Ett renoveringsjobb, vilket jag ser mycket fram emot! Så vi kanske redan ska börja nu i helgen som kommer, och sen ska vi givetvis jobba på lovet. Skriver mer om det när det närmar sig=)

Innan jag slutar skriva så vill jag bara säga ett stoooort GRATTIS till min kompis micke som klarade teoriprovet för körkort idag!! Och på onsdag ska han köra upp, så nu håller vi tummarna på att han klarar det också! eller hur!? =)

Aja ha de bäst!
puss
<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha fan va nice!

Grattis micke!

Kraam

2008-12-15 @ 22:16:01
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0