pepparkaksbak! =)

Idag var det meningen att jag skulle gått upp vid 9 så jag skulle ha gott om tid på mig men tror ni det blev så eller?? Nej inte direkt va, pappa kom ner och väckte mig vid 11:45 och alla gäster skulle komma vid 12 :O
Men jag han iaf det mesta innan dom kom så jag fixade bara håret medans dom väntade på mig ;p Kusinerna var ivrigast på att jag skulle göra mig klar, men dom fick börja baka så länge, så när jag kom upp i köket så var bakandet i full gång så jag satte mig och började baka jag med, och pappa gjorde glögg, guuuuud så jag har längtat!!! :O och shit vad gott det var alltså!! inte druckigt det på ett helt år haha =)
Efter vi hade bakat så busade jag med kusinerna och nu har dom precis åkt. Men har tagit flera bilder somni kan få roa er med istället =)
(tryck på dom så blir dom större)









Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0