Nyår!! =D

Hej alla glada!! =D Hur är det med er idag då??
Med mig är det toppen!! det är ju nyår förfan, paaarty all night long ikväll va?? haha nej men en hemlans del festande iaf =)
Ska bli riktigt kul!
Kvällen kmr börja i näckrosen iaf och sen får man väll se vart det blir, huvudsaken e ju somsagt att man har kul! =)

Camilla har precis hoppat in i duschen och jag väntar på att hon ska bli klar så ja kan tvätta bort sminket och sedan börja sätta på fest sminket!! =)

Jag var aldrig med Matte idag föresten för det va saker som kom ivägen =( Men får se om ja kanske kan träffa honom en snabbis ikväll annars kmr vi inte träffas förns typ runt den 5:e och så länge kmr jag inte klara mig utan min älskling ju!! =(
Wellwell får se hur det blir, nu ska jag iaf inte deppa!

Ha det riktigt nice ikväll nu, men gör inget dumt!=D
puss<33

Och gott nytt år vid 12;) haha!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

undra om du vet vad din lilla älskling gjorde igår

2009-01-01 @ 13:33:47

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0