Myshelg!!

I fredags efter skolan så mötte jag min älskade tobbe på centralen där han så snällt väntade på mig =) Jag träffade även Julia (en av mina bästa vänner) där, vilket var oväntat men verkligen skit kul!! så vi pratade lite och på onsdag ska vi äntligen träffas också ska vi byta julklappar och så då så det ser jag verkligen fram emot! =)
I alla fall så åkte jag och tobbe hem till mig där jag märkte att jag fått min skolkatalog!! äntligen! fan vad jag längtat..
Så vi tittade igenom den lite och gus vad jag hatar kortet på mig, finns det värre eller?? tror inte det haha!
Vi gick iaf ner och tittade på tv och väntade på att mamma skulle komma hem med bilen, och när hon kom så hjälpte vi henne att bära in maten och sedan satte sig tobbe bakom ratten också åkte han och jag och plockade först upp camilla och sedan vidare till Huddinge för att hämta Chrille, shit vad skönt det va att slippa åka tåg!! Och tack så jätte mycket Tobbe för att du orkade ställa upp på att hämta Chrille och Camilla! det underlättade verkligen! =)

Vi åt först tacos som mamma lagat och hon åt givetvis med oss, till tacosen så kollade vi på Idol, och om ni inte redan visste det så vann Kevin, trotts att jag inte hejade på honom så var det inte mer än rätt eftersom han faktiskt vart bäst varje vecka under hela perioden av idol så han är en värdig vinnare iaf!

Idag så hade Chrille match så han och tobbe drog härifrån vid 2-tiden och då började jag och camilla titta lite film och så och sen hade vi tänkt dra ut ikväll men när klockan var vid 7 så hade vi helt tappat lusten och vi bestämde oss för en chill kväll med skitsnack och filmer istället, och så blev det så vi gick ner till Handlarn och köpte daimglass, powerking och daim haha!
Vi kom tillbaks lagom till middan och efter middagen så började vi med våran första film, vi hann med att se 3 filmer och sen skulle camilla hem så hon åkte precis.

Här om dan så var ja och tittade i affärer med mamma och då hittade jag rosa kinapinnar, ni vet sånna man käkar kina mat och wook och sånt med, och inte nog med det så är dom formade som hjärtan längst upp! Skit söta! =D



Aja nu ska jag sova för jag ska upp tidigt eftersom kusinerna kommer hit och bakar pepparkakor!! =)
Godnatt ha det bäst!!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Grymt kul å mysigt!! Tack Tobbs!

Kraam

2008-12-14 @ 01:52:12
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Tobbe

Du va ju skitfin på kortet :) <3

De e lugnt, de där me skjutsen alltså. Va nog den minsta bil jag någonsin kört ;) haha

2008-12-14 @ 12:38:56

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0