LOOOV!! =)

Jääj!! Äntligen lov, shit vad man har längtat!!! Man är ju så himlans skoltrött nu så det finns ju inte, men iaf skönt med lov=)
Vad ska ni göra under lovet??
SJälv ska jag jobba, vara med kompisar, fest men också ta det lugnt! =)

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon och iväg och jobba, jag och camilla ska renovera en villa i norrtälje så det ska bli skitkul! ;)
Vi ska ta massa bilder så ni kan få se sen också.

Sen måste jag ta upp en sak här i bloggen.. Som ni säkert läst så gjorde jag slut med Tobbe här om dan, och nu tror folk/sägs det att jag har ny pojkvän, men jag vill bara göra det klart för alla att jag INTE har någon ny!! Matte som jag skrev att jag var med igår, han är en kompis.
Jag är en tjej med få tjejkompisar och många killkompisar, och man kan faktsitk bara vara kompis med killar! Blir så irriterad på folk som tror att man är på g med en kille såfort man är med den..
Så jag säger det igen: NEJ jag har ingen ny.

ha det bra!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Jaa det ska bli kul det!

Skönt att du nu skrev de där. vissa är såå sega...

Vi ses imorn, kraam

2008-12-19 @ 20:15:45
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Svarsjuka ska man inte acceptera om det går til överdrift. Good for you! Julklapp till dig VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS O BONUSDOTTER. Boka den 18/1-2009 kl 16.00-21.00. Kramiz

2008-12-22 @ 16:34:07

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0