Lite mer om gårdagen..

så nu kan jag skriva lite mera om gårdagen =)

Först så städade vi hela måleriet i skolan och efter det så skull vi haft idrott men jg glömde mina kläder hemma så jag camilla och Ellen gick till mtsalen och åt julbord istället tihi =)
Efter skolan så åkte jag direkt till stan där jag mötte Julia, så gick vi till coffehouse by geroge där vi fikade och pratade om massa olika saker =)
Tack Julia för en underbar fika, vi får se till att träffas snart igen!!
När jag sedan skulle hem så kom jag på att jonatan (syrran kille) hade mina hemmanycklar så jag åkte till mammas jobb istället så fick jag skjuts hem med henne =)
Påvägen hem fick jag sms från Micke dä det stod att han klarade uppkörningen så nu har hn körkort! =)
Stoooort Grattis till micke =)
Och sen fyllde även Matte från göteborg 17 igår, så stooort grattis till honom också!! =)

Idag ska jag vara med Matte från skolan en liten stund och sen ikväll så ska jag hjälpa mamma och slå in lite julklappar =)
Menmen nu brjar jag snart nästa lektion så ska gå nu!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Grattis grabbs! :]]

2008-12-18 @ 17:22:49
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

Han stavas faktiskt Jonathan med H ;D

2008-12-22 @ 14:44:21
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0