Heldags jobb

Nu har jag och Camilla precis kommit hem efter en hel dags jobbande.. Eller aa vi vaknade vid halv 3 tiden så det blev väll mer en halv dag men vi har hunnit med mycket ändå=)
Camilla hoppade precis in i duschen så därför passade jag på att skriva lite blogg =)
När hon e klar så ska jag hoppa in i duschen och sedan tänkte vi gå ner till lägenheten vi sover i och titta lite film och sen sova så att vi kommer i säng i tid idag så att vi kan komma upp kl 8 imorgon som tänk.
På så sätt hinner vi med mera imorgon. Vi har kommit så långt att vi förmodligen kommer bli klar med ett helt rum imorgon, vi kommer alltså till och med hunnit tappetsera det, och om det går bra så hinner vi kanske till och med börja tapetsera det andra rummet =)
Det är 5 rum vi ska göra om helt så det är ju väldigt mycket jobb men vi tycker ju somsagt att det är kul som tur e =)
aja nu ska jag dra
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0